Zon, zee en ZAND! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Thomas Fransen - WaarBenJij.nu Zon, zee en ZAND! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Thomas Fransen - WaarBenJij.nu

Zon, zee en ZAND!

Door: Thomas Fransen

Blijf op de hoogte en volg Thomas

29 Juli 2010 | Spanje, Barcelona

Vandaag werden we redelijk vroeg wakker, en we hadden besloten richting het strand te gaan, om daar een dagje te gaan hangen. Na het omkleden pakten we dan de metro richting het strand, waar we snel een plekje gevonden hadden, en meteen het water ingedoken zijn. En dat water was heerlijk op temperatuur. We zijn vervolgens naar wat rotsen gezwommen, en hebben daar even gezeten. Vervolgens wilden we weer terug, maar dat was nogal puzzelen waar we het water ingingen, want er waren nogal wat zee-egels. Uiteindelijk hadden we een plekje gevonden, en zijn we weer teruggezwommen naar onze plek, waar we de rest van de middag hebben gelegen. In de tussentijd heeft Jorn nog wat biertjes gehaald bij de supermarkt om de hoek. En verder was het een heerlijke middag. We zijn ook nog opzoek geweest naar een plek waar je jetski´s kon huren, maar die konden we niet vinden, en dus hebben we dit plan opgegeven. Wel hebben we onderweg terug nog wat gegeten, en begon het als een gek te regenen. (korte bui). Na weer een metrorit waren we dan weer terug bij het hostel, en daar hebben we nog wat gehangen voor een paar uurtjes, om vervolgens naar receptie te gaan om 22:30, want dat was de meeting point voor een avondje uit. Dit hostel blijkt niet de enige te zijn, het is eigenlijk een keten van 6 stuks in heel Barcelona, en dat werd duidelijk toen we bij de eindhalte waren. Daar stonden we dan met zeker 200 man sterk, te wachten naar de plek waar we heen moesten. Uiteindelijk waren we dan allemaal binnen, en eenmaal binnen was het op zich wel gezellig. De muziek had alleen beter gekund. Tussen 2 uur en half 3, waren we toch een beetje moe, en hebben we een taxi terug genomen.