Bestemming bereikt - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Thomas Fransen - WaarBenJij.nu Bestemming bereikt - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Thomas Fransen - WaarBenJij.nu

Bestemming bereikt

Door: Thomas Fransen

Blijf op de hoogte en volg Thomas

28 Juli 2010 | Spanje, Barcelona

Zo, om half 6 sta je dan in Barcelona. Het grootste probleem was nu de tijd, want de receptie ging pas om half 9 open. Na een ontbijt bij de Mac hebben we nog wat gezeten en rondjes gelopen op het station, en om 8 uur zijn we met de metro naar het hostel gegaan, waar we bijna meteen konden inchecken. Eenmaal ingecheckt zijn we naar boven gegaan, hebben we onze spullen gedropt en zijn we in slaap gevallen. Tegen 5 uur werden we wakker, en na wat zitten in de ´huiskamer´ besloten we naar een Opera & Flamenco show te gaan, en onderweg wat te eten. De show zelf was wel leuk, alleen we waren nog steeds bekaf, en dus zijn we na de show weer met de metro teruggegaan om weer verder te slapen tot de volgende ochtend.