Oui oui, nous sommes arrivés à Paris - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Thomas Fransen - WaarBenJij.nu Oui oui, nous sommes arrivés à Paris - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Thomas Fransen - WaarBenJij.nu

Oui oui, nous sommes arrivés à Paris

Door: Thomas Fransen

Blijf op de hoogte en volg Thomas

01 Augustus 2010 | Frankrijk, Parijs

Na supervroeg opstaan zaten we dan in onze TGV naar Parijs toe. Om half 6 vertrokken we vanuit Bordeaux en we zouden ongeveer rond 10 uur in Parijs zijn. Dit verliep gelukkig allemaal vlekkeloos en we stonden dan ook op tijd in Parijs. We moesten alleen wel een stukje lopen, want onderweg waren er nog 2 treinstellen aangehangen en wij achteraan dit 660m lange monster zaten. Vanaf daar zijn we met de metro naar het hotel gegaan wat vrij makkelijk te vinden was. Eenmaal aangekomen bleek onze kamer bezet te zijn, en na wat gedoe gingen ze nog een kamer voor ons regelen, we moesten ons alleen nog wel even 2 uurtjes vermaken. Wij dus weer terug naar de metro, en vervolgens een stuk door Parijs gelopen langs de grote bezienswaardigheden. Om 4 uur waren we weer terug en we kregen de sleutels van onze kamer. Daar hebben we een tijdje gelegen, zijn we nog kort eruit gegaan om wat te eten ergens. En vervolgens zijn we weer teruggegaan om bij te tanken van de rampzalige reis naar Parijs.