Prague, Czech it out! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Thomas Fransen - WaarBenJij.nu Prague, Czech it out! - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Thomas Fransen - WaarBenJij.nu

Prague, Czech it out!

Door: Thomas Fransen

Blijf op de hoogte en volg Thomas

07 Juli 2010 | Tsjechische Republiek, Praag

Zo, vroeg ons bed uit om de trein richting praag te halen. Gelukkig vertrekt deze op tijd, en zitten we om 10:36 in de trein die kant op. Onderweg was het wel een troosteloze route, totdat we Dresden voorbij waren. Sindsdien rijden we tussen de bergen, langs de rivier en zien we nog wat pitoresque plaatsjes. Na enige vertraging komen we in Praag aan en gaan we op zoek naar ons hostel. Om een of andere vreemde reden zijn we onze kaart kwijtgeraakt, maar toch hebben we het gevonden met wat hulp van de bewoners van Praag. Eenmaal ingecheckt na wat problemen (alweer) hebben we een gratis upgrade gekregen en zijn we op zoek gegaan naar eten, en zijn we bij een Mc Donalds beland (met kortingsbonnen). Vervolgens zijn we weer teruggegaan en hebben we de eerste helft van Duitsland - Spanje gekeken met wat medegasten. In de pauze hebben we ons omgekleed en zijn we richting een meeting point voor een pubcrawl gelopen. Daat aangekomen kregen we gratis drank, maar toen was het toch echt vertrekken richting de clubs, 4 stuks in totaal. De eerste 3 waren ons erg goed bevallen, maar de 4e bleek de grootse van Praag te zijn (5 etages met verschillende muziek). Daar hebben we de rest van de nacht gefeest en nu zijn we weer terug. Nu we net terug zijn is het snel ons bedje in en morgen de rest van Praag bekijken, en waarschijnlijk het theater bezoeken.