Sightseeing en voorbereiden - Reisverslag uit Sofia, Bulgarije van Thomas Fransen - WaarBenJij.nu Sightseeing en voorbereiden - Reisverslag uit Sofia, Bulgarije van Thomas Fransen - WaarBenJij.nu

Sightseeing en voorbereiden

Door: Thomas Fransen

Blijf op de hoogte en volg Thomas

15 Juli 2010 | Bulgarije, Sofia

Vanochtend was het alweer vroeg op, vooral om dat we pas om 5 uur in ons bed lagen. Maar na een goede korte douche was het dan toch nog op naar het ontbijt. Vlak na het ontbijt hebben we onze tassen ingepakt en hebben we uitgecheckt. Gelukkig hebben ze hier een opslagruimte waar we onze tassen tot vanavond kunnen laten liggen. Vervolgens zijn we dan met een kaart in de hand door Sofia gelopen om toch nog iets ervan te zien. Gelukkig is dat heel makkelijk hier, want 80% ligt in dezelfde straat. Daarna zijn we weer teruggegaan naar het hostel, en straks gaan we dan nog ergens iets eten, en wat boodschappen doen om de treinrit te overleven. Blijkbaar heeft onze nachttrein geen bistro of restaurant aan boord, en moeten we dus alles zelf regelen. Om het dan nog leuker te maken wordt iedereen er om 06:00 uur uitgegooid, en mogen we met de bus verder richting Istanbul wegens spoorwerkzaamheden. Verder ligt ons hostel aan de oostkant van Istanbul, wat betekent dat we in onze reis door Europa ook nog in Azie zijn geweest.