Koken en treinen - Reisverslag uit Irkoetsk, Rusland van Thomas Fransen - WaarBenJij.nu Koken en treinen - Reisverslag uit Irkoetsk, Rusland van Thomas Fransen - WaarBenJij.nu

Koken en treinen

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

19 Juli 2013 | Rusland, Irkoetsk

Vandaag moesten we redelijk op tijd op om rond 12 uur uit te kunnen checken uit ons hostel. Toen we dat gedaan hadden zijn we samen Irkutsk nog ingegaan om wat eten voor onderweg te kopen en om een nieuw slotje te vinden, want ik heb de mijne blijkbaar gesloopt.

Toen dat allemaal gelukt was zijn we nog even een uurtje in het park gaan hangen en daarna teruggegaan naar het hostel om daar de laatste dingen af te handelen. Vervolgens hebben we onze tassen gepakt om naar de andere kant van Irkutsk te gaan, want daar was het hostel van Tim en we hadden afgesproken daar wat eten te koken.

Aangekomen bij het hostel kwamen we erachter dat Jorn zijn tablet was vergeten, dus hij ging snel nog heen en weer om hem te halen. Daarna hebben we met z'n zessen boodschappen gedaan en zijn we rustig wat Russische pasta gaan koken en opeten met wat biertjes erbij.

Om 9 uur gingen we richting het treinstation om daar onze trein van 22:10 te halen. Na het vinden van onze plekken en het inleveren van onze tickets zijn we naar een andere wagon gegaan om daar het feestje van het hostel voort te zetten met een Fins koppel die ook naar Mongolië gaan. Dit ging natuurlijk samen met wodka en op een gegeven moment ben ik maar teruggegaan om te slapen. Jorn is samen met Tim nog even doorgegaan.